آخرین اخبار

معاملات کم‌رمق دلاردر بازار/ دلار مبادله آب رفت

اقتصادنیوز: در سمت رسمی بازار هم عمده قیمت ها در مرکز مبادله ارز و طلا ایران نوسان کاهشی را تجربه کرد. قیمت دلار مبادله ای (اسکناس) در مرکز یاد شده مانند روز قبل نزولی شد. نرخ دلار مبادله‌ای امروز با ۲۶۹ تومان کاهش در محدوده ۴۲ هزار و ۲۱ تومان به فروش رسید. روز گذشته هم نرخ دلار مبادله ای ۱۶۰ تومان افت را ثبت کرده بود.

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 4742

به گزارش اقتصادنیوز ،امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، دومین روز بعد از تعطیلات برای بازارها  بود. بازار امروز هم مانند روزر گذشته بی‌رمق شروع شد. قیمت‌ها در بازار نوسان زیادی نداشت. یکی از دلایل نوسان محدود تعطیلی بازار های مجاور به دلیل تعطیلات عید فطر بود. احتمالا بازار تا روز چهارشنبه در حالت نیمه‌تعطیل است. 

امروز حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بنا به دعوت بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان، در رأس هیئتی سیاسی عازم مسقط شد.برخی از معامله گران می گفتند این سفر ممکن است بر روی بر روی پرونده تبادل زندانیان  اثر بگذارد  و موجب بهبود روابط سیاسی شود. 

در سمت رسمی بازار هم عمده قیمت ها در مرکز مبادله ارز و طلا ایران نوسان کاهشی را تجربه کرد.  قیمت دلار   مبادله ای (اسکناس)  در مرکز یاد شده  مانند روز قبل نزولی شد. نرخ دلار مبادله‌ای امروز با ۲۶۹ تومان کاهش در محدوده ۴۲ هزار و ۲۱ تومان به فروش رسید. روز گذشته هم نرخ دلار مبادله ای ۱۶۰ تومان افت را ثبت کرده بود.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۶ هزار و ۳۳۴ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته نزدیک به ۶۰۰ تومان کاهش را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۴۸۸ تومان اعلام شده است که نسبت به روز دوشنبه نزدیک به ۷۳ تومان نوسان کاهشی را نشان می دهد. 

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان، ۴۱ هزار و ۱۲۲ تومان و ۱۰ هزار و ۴۰۱  تومان اعلام شده است. 

نوسان محدود نرخ ارز توافقی 

قیمت دلار امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان در زمان نگارش این گزارش بطور میانگین حدود ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییر ۲۰۰ تومانی را نشان می دهد.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز  با  رشد تقریبا ۱۲۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۵ هزار و ۸۴۶ تومان برای آن درج شده است.  قیمت درهم  امارات به صورت توافقی بطور میانگین ۱۳ هزار و ۱۵۰  تومان اعلام شد که نسبت به روز قبل نوسان صعودی اندکی را نشان می دهد. 

رشد قیمت سکه 

در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نوسان کاهشی محدودی نسبت به روز قبل در محدوده ۲ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز با رشد  تقریبا ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۳۱ میلیون و ۴۲ هزار تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز با  رشد تقریبا ۳۹ هزار تومانی به طور میانگین رقم ۱۸ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان را نشان می‌دهد.

امروز سه شنبه۵ اردیبهشت  ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان اعلام شده است. این قیمت در مقایسه با روز قبل تقریبا ۷ هزار تومان بالا تر است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =